טיול לשבת: גן הפסלים בפארק דינה

כבר חודשים שחברה שלי אומרת לי שאנחנו חייבים לבוא איתם לגן הפסלים בארסוף. אז מצאנו שבת שמשית ונסענו. אחרי 15 דקות נסיעה בלבד, הגענו. לא האמנו שכל היופי הזה, נמצא כל כך קרוב אלינו. למקום קוראים פארק דינה וכדי להגיע נוסעים לפי השילוט לארסוף קדם (ליד שפיים, הנה מפת הגעה). איך שנכנסים מתחילים לראות אותם:

פארק דינה 1

פסלים ענקיים פזורים להם בשדות ירוקים-צהובים.

פארק דינה 2

הפסלים עשויים בעיקר מחומרים טבעיים כמו עצים, אדמה ואבנים. הם משתלבים עם הטבע, אבל בלתי ניתנים לפספוס באותו זמן.

פארק-דינה-10

בין השדות, מצאנו שבילים שהובילו אותנו לצוקים שצופים אל הים. הלכנו ברגל ובדרך פגשנו ג'יפים, טרקטורונים, רוכבי אופניים, ואפילו טיסנים.

פארק-דינה-11

אכלנו חמציצים, שאפנו אוויר ים מלוח, בהינו קצת בכחול-הכחול הזה, וחזרנו לפסלים.

פארק דינה 3

הפסלים מרהיבים ומספקים הזדמנויות צילום קסומות, עם ובלי הילדים.

פארק-דינה-9

באתר שלהם, כתבו יוצרי הגלריה: "אנו מקווים שעבודתנו תקרב אנשים לטבע ותספק להם חמצן רוחני".

פארק-דינה-8

אני יכולה להעיד על עצמנו ששאפנו מלוא הריאות. הצלחתם במשימה!

פארק-דינה-7

כדאי להצטייד מראש באוכל, שתייה ומחצלת. כמעט כל נקודה מתאימה לעצירה לפיקניק מתובל בירוק וכחול.

פארק-דינה-6

כשהגענו לפסל הזה, לילדים היה ברור שזו במה שרק חכתה להופעה שלהם,

פארק-דינה-4

ושאנחנו צריכים לשבת בשקט בקהל (ולסגור פלאפונים). זה היה סיום מושלם ליום כיפי!

פארק-דינה-5

כשהגענו הביתה חיפשתי מידע על המקום. בחיפוש זריז באינטרנט גליתי שגן הפסלים נוסד ע"י משפחת מנהיים לזכרה של דינה מנהיים ז"ל. מידע נוסף על המקימים והאמנים המשתתפים תוכלו לקרוא באתר של הגלריה הירוקה. אפשר גם להזמין סיורים מודרכים במקום. תהנו!