חיפוש

כל הסודות לגבי בחירת טבעת אירוסין מושלמת

 

אתה קם בבוקר עם אותה אישה כבר כמה חודשים טובים או אפילו שנים ולאחרונה התחלת לחשוב על האפשרות של מיסוד היחסים? מסביבך כל החברים כבר התחתנו וגם אתה היית רוצה לעשות את הצעד החשוב הזה? אם כך, ברור מדוע אתה מתחיל לחפש טבעות אירוסין, כי לפני הכול יהיה עליך לבקש את ידה של אהובתך. אומנם זה נכון שגם השאלה איך תקיים את הצעת הנישואין חשובה, בין אם זה כולל את בחירת היום, התאריך או המקום, אך מה שחשוב באמת זו השאלה איזו טבעת תשלוף ברגע האמת. מדהים לראות כמה גברים בטוחים שהם מכירים את הנשים שהם אוהבים אך בבואם לבחור טבעות אירוסין אין להם מושג מה הטעם של האישה. זה נשמע לך מוכר? גם אתה מרגיש שאתה הולך לאיבוד ולא ממש יודע איך לבחור את הטבעת הנכונה? אם כך, כדאי שתעיין במאמר שלפניך כי הוא כולל מספר טיפים שיוכלו לסייע לך בבחירה.

 

גודל הטבעת והסגנון הרצוי

לפעמים דווקא בגלל שיש אפשרויות רבות כל כך לא קל לבחור את טבעת האירוסין המושלמת. למעשה, אם כבר יצא לך לראות קטלוגים שונים אתה בוודאי רק הולך לאיבוד ולכן אנחנו רוצים להציע לך לבחון תחילה את שאלת הסגנון. האם יש סגנון מסוים שיוכל למצוא חן יותר בעיני האישה שאתה אוהב? האם ברור לך שהיא תרצה את הטבעת הכי גדולה ויוקרתית? או שאולי אשתך לעתיד יכולה לאהוב יותר דווקא משהו פשוט? כמו כן, חשוב מאוד לקחת בחשבון את שאלת גודל הטבעת, כי אין דבר מאכזב יותר מאשר לקבל טבעת אירוסין ולראות שהיא גדולה מידי. לכן יש גברים שאפילו גונבים מהאישה שלהם לכמה ימים טבעת אחרת ובהתאם לה מזמינם את טבעות האירוסין הנדרשות! שים לב גם לעובדה שאם יש לך רעיון לטבעת אירוסין מסוימת, יש לא מעט צורפים מקצועיים שתוכל לפנות אליהם ולבקש מהם טבעת בדיוק בהתאם לדרישות האישיות שלך. בצורה כזאת תוכל גם להיות בטוח שהטבעת תהיה מקורית ושחלילה, אשתך לעתיד, לא תראה את אותה טבעת בדיוק על אצבעה של אישה אחרת.

כמה להשקיע?

עוד סוגיה מאוד מורכבת סביב העניין של טבעות אירוסין, זו כמובן השאלה כמה הגיוני לשלם עליהן. לכן ברור מדוע גם אתה, כמו אחרים, רוצה אומנם להשקיע ולקנות טבעת יפה, אך בוודאי לא תרצה לשלם על כך הון עתק. לכן אנחנו יכולים להמליץ לך על השיטה הבאה: עוד לפני שאתה יוצא לדרך ומתחיל לחפש את טבעות האירוסין הכי יפות שיש, כדאי יהיה לבדוק כמה אתה מוכן להשקיע. האם אתה מאמין שחובה לקנות את הטבעת הכי יקרה? או שאולי דווקא האפשרות לקנות טבעת זולה יותר מושכת אותך? כדאי שתשים לב גם לעובדה שלא אחת, כאשר אתה קונה טבעת אירוסין במקומות מסוימים, תוכל לקבל הנחה בעתיד על טבעות הנישואין. בסופו של דבר, אסור לשכוח שאם אהובתך תגיד לך "כן" ותרצה להתחתן איתך, הרי שיהיה עליך גם לממן את החתונה ועוד הרבה הוצאות בהמשך. לכן בכלל לא בטוח שאתה חייב לבחור את טבעת האירוסין הכי יקרה שיש. אם תחליט מראש מה התקציב שלך לעניין יהיה לך קל יותר לקבל את ההחלטה הנכונה, תוכל לעשות סינון בין חנויות שונות ובין סוגים רבים של טבעות, אז למה לא? לקנות טבעת אירוסין לאישה שאוהבים זה אחד מהדברים הכי מרגשים שאפשר לעשות בחיים, אז למה אתה מחכה?

אולי תאהבו גם את