חיפוש

טבעות אירוסין – טיפים

 

בחירה של טבעת אירוסין היא חשובה ומרגשת ביותר. מהם הטיפים החשובים ביותר שעליכם לדעת בטרם אתם רוכשים את הטבעת? כל הפרטים.

רכישת טבעת אירוסין – כיצד נבחר?

בחירה של טבעת אירוסין היא אירוע מרגש ביותר, זאת משום שהיא מסמלת את תחילתם של החיים המשותפים של בני הזוג כבעל ואישה. מדובר בתכשיט אשר ילווה את הכלה למשך שארית חייה. מהם הטיפים החשובים ביותר ברכישה של טבעת אירוסין? המומחים של חברת דיימונד פקטורי, החברה המובילה בתחום בישראל נותנים לכם את הטיפים החשובים ביותר שקצת יקלו עליכם בתהליך הלא פשוט הזה:

  • התייעצו מראש – בחירה של טבעת אירוסין היא לרוב בחירה אשר נעשית בהפתעה, ולכן על מנת להקל בתהליך חשוב להתייעץ עם חברה קרובה/בת משפחה אשר יודעת מה טעמה של הכלה ואשר יכולה לשקף פחות או יותר מהי הטבעת המבוקשת. בכך, ניתן להבטיח כי הטבעת אותה נרכוש תהיה קולעת לטעמה של הכלה העתידית ולא תיגרם עוגמת נפש.
  • הגיעו ביחד עם בת המשפחה/חברה – בהמשך לסעיף הקודם, רכישה של טבעת אירוסין קלה יותר כאשר יש עם מי להתייעץ, בטח ובטח כאשר מדובר בחברה קרובה של הכלה או קרובת משפחה. לכן, בקשו מהן להצטרף אליכם לתהליך הרכישה כך שתוכלו לבחור יחדיו מהי הטבעת הטובה והמתאימה ביותר.
  • קבעו תקציב מראש – כיום ניתן למצוא מאות סוגים שונים של טבעות אירוסין, והמבחר הוא גדול, כמו גם המחיר. ניתן לרכוש טבעות אירוסין החל מ 1,000 שקלים ועד 20,000 ₪ ואף צפונה, ולכן חשוב מאוד לדעת מראש מהו התקציב אותו תרצו להשקיע וזאת על מנת להיות בטוחים כי לא תחרגו ממנו מעל לצפוי.
  • בצעו חקר שוק – בטרם אתם הולכים לרכוש טבעת בדקו באמצעות האינטרנט לגבי חברות שונות ומחירים, כך שתוכלו להתרשם מהמגוון כמו גם לקבל המלצות מגולשים אחרים אשר ביצעו את הרכישה של טבעת האירוסין. בכך, תוכלו לדעת מראש מהו טווח המחירים אשר קיים כיום בשוק ומי הן החברות המובילות בתחום, כך שלא תיפלו בפח אצל שרלטנים אשר מוכרים טבעות אירוסין מזויפות בעשרות אלפי שקלים.
  • הביאו טבעת קיימת – על מנת לוודא כי טבעת האירוסין אותה אתם עומדים לרכוש היא נכונה במידה, לקחו מהכלה המיועדת טבעת אשר בה היא משתמשת ביום יום שלה וזאת על מנת לוודא כי אכן מדובר בגודל הנכון. ביצוע תיקון לטבעת לאחר ההצעה יכולה להיות סיטואציה לא נעימה אשר יכולה לקחת זמן, ולכן כדי לחסוך בזמן חשוב לקחת טבעת אשר בה משתמשת הכלה וזאת כדי לוודא כי הגודל נכון. שימו לב כי חשוב שהטבעת לא תהיה צמודה מדי לאצבע, זאת משום שברבות השנים ישנם שינויים ולעיתים נדרשת התאמה מחדש של טבעת האירוסין.

אולי תאהבו גם את