חיפוש

טבעות זהב לבן – טבעות אירוסין

 

מחפשים בדיוק טבעת אירוסין ייחודית וקלאסית? צוות המומחים של חברת דיימונד פקטורי גאים להציג לכם את הדגמים המובילים בקטגוריה. 

טבעת אירוסין זהב לבן – בחירה מנצחת

רכישה של טבעת אירוסין היא רכישה מורכבת, זאת לאור המגוון העצום אשר מתוכו ניתן לבחור את הטבעת המושלמת. למעשה, לאור העובדה כי רבים מתלבטים בשאלה באיזו טבעת זהב לבן לבחור, צוות המומחים של חברת דיימונד פקטורי, החברה המובילה כיום בענף היהלומים בישראל לה וותק של שנים ארוכות בתחום מציגים לכם כעת את הדגמים הפופלרים והאהובים ביותר בקטגוריה הזו, כך שהבחירה תהיה קלה יותר:

 

  • טבעת מרובע – מדובר בטבעת זהב לבן קלאסית אשר משובצת ביהלום מרכזי במשקל 0.41 קראט כאשר מסביבה משובצים כ 15 יהלומים במשקל של 0.71 קראט. טבעת עם אמירה וקלאסית במיוחד אשר מעניקה מראה נוצץ ומבריק. קליק לרכישה.
  • טבעת טוויסט – טבעת זהב לבן ייחודית מאוד, אשר משובצת ב 12 יהלומים, כאשר היהלום המרכזי משובץ במרכז בצורה של טוויסט מודרני ועדכני. קליק לרכישה.
  • טבעת עגולה – מדובר כנראה בטבעת הפופולרית ביותר בקטגוריה הזו, זאת לאור העובדה כי מדובר בטבעת יהלומים אשר משובצת במספר רב של יהלומים קטנים מסביב לטבעת עצמה כמו גם מסביב ליהלום המרכזי, אשר הוא במשקל של 0.31 קראט. טבעת נסיכותית ונוצצת במיוחד, לנשים אשר רוצות לקבל אפקט של "וואו" כאשר מסתכלים על הטבעת הזו. קליק לרכישה.
  • טבעת לולאות – לאלו מכם אשר מחפשים סגנון ייחודי ושונה מהטבעות הקלאסיות, מדובר בחירה מנצחת. מדובר בסט טבעות אשר מורכבות משלוש טבעות נפרדות, ובמרכזה טבעת יהלומים אשר משובצת ב 18 יהלומים גדולים במשקל של 14 קראט. בניגוד לטבעות בקטגוריה הזו, כאן יש שילוב של זהב אדום ביחד עם זהב לבן, מה שמהווה אפקט יוצא דופן. קליק לרכישה.
  • טבעת אינפינטי – אם ברצונכם להעניק טבעת אירוסין עם אמירה, אין ספק כי עליכם לבחור בטבעת הזו, אשר מסמלת את מחזוריות החיים. מדובר בטבעת יהלום זהב בן אשר משובצת ביהלומים קטנים אשר משובצים מסביב לטבעת, מה שמקנה מראה רומנטי וייחודי מאוד. קליק לרכישה.
  • טבעת אובאלית – מדובר באחת הטבעות המיוחדות ביותר בקטגוריה הזו, זאת לאור העובדה כי מדובר במשקל יהלום מדהים של 3.50 קראט, כאשר היהלום המרכזי הוא בעל גוון צהוב-כתום המעניק לטבעת ייחודית בלתי נתפסת ומרהיבה לאין שיעור. מדובר בחיתוך מדויק של יהלומים לבנים אשר משתלבים עם הצבע הצהוב העמוק של היהלום המרכזי, ועל כן מדובר בטבעת ייחודית מאוד אשר ללא ספק תעניק אפקט מרהיב לאור היופי הנשקף מן הטבעת הזו. קליק לרכישה.
  • טבעת וינטאג' – טבעת בסגנון מקורי במיוחד אשר משובץ במספר רב של יהלומים בשיבוץ מורכב ביותר. קליק לרכישה.

רוצים לדעת מה ההבדלים בין סוגי היהלומים לחצו כאן

אולי תאהבו גם את